Thread: WEC Rebellion Racing
View Single Post
Old 31 May 2017, 21:05 (Ref:3737823)   #1624
CTD
Veteran
 
CTD's Avatar
 
Join Date: May 2008
Denmark
Aarhus, Jylland, Denmark
Posts: 6,654
CTD will be entering the Motorsport Hall of FameCTD will be entering the Motorsport Hall of FameCTD will be entering the Motorsport Hall of FameCTD will be entering the Motorsport Hall of FameCTD will be entering the Motorsport Hall of FameCTD will be entering the Motorsport Hall of FameCTD will be entering the Motorsport Hall of FameCTD will be entering the Motorsport Hall of FameCTD will be entering the Motorsport Hall of FameCTD will be entering the Motorsport Hall of Fame
Quote from the Article:
Quote:
Troels Vollertsen, der er bestyrelsesmedlem, og ikke mindst en af grundlæggende af Zenvo, sætter lidt flere ord på:

- Det er ingen hemmelighed, at vi så småt går i gang med udviklingen af en ny model og hertil en ny motor. Jeg håber og forventer, at samarbejdet med Rebellion kaster masser af lærerig viden af sig, ikke mindst i forhold til at konstruere en ny motor. Noget der er temmelig komplekst, fortæller Troels Vollertsen til Motor-magasinet.
Translated:
Quote:
Troels Vollertsen, board member and co-founder of Zenvo, puts a few more words on it:

- It is no secret, that we are starting development of a new model and a new engine. I hope and expect, that the collaboration with Rebellion will give us a lot of useful knowledge, especially when it comes to constructing a new engine. Something that is fairly complex, Troels Vollertsen told Motor-magasinet
He continuous:
Quote:
- Jeg havde aldrig i mit liv troet, jeg skulle få chancen for at udvikle og være med til at bygge en Le Mans-motor. Det stiller enorme udfordringer til en som ingeniør og motorbygger i forhold til kræfter, pålidelighed og brændstofforbrug. Det er intet mindre end en fantastisk mulighed.
Translated:
Quote:
- I had never in my life believed, that I should get the chance to develop and be apart of building a Le Mans-engine. It sets forth massive challenges as an engineer and engine builder when it comes to power, reliability and fuel consumption. It is nothing less than a fantastic opportunity!
CTD is offline  
__________________
Hvil i Fred Allan. (Rest in Peace Allan)
Quote